Vilket härligt...

...combatpass det var igår. Jag tror den här releasen kommer att bli super. Rolig, fartig, inga svåra moves bara att ge järnet. Lite förvirrat som vanligt på releasen och för mycket folk för min smak men helt enkelt skitkul. Ont i ryggen har jag idag också men jag tror inte det beror så mycket på combaten som på knepiga ställningar när jag skurade ur kylen igår. men det går över.
Vad ska jag göra idag då? Vem vet, solen skiner så jag kanske får sitta i min grop en stund idag. Hoppas det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det märks att jag har lagt minimalt med tid på bloggen för hej hallå, den här sidan har jag minsann missat! Nu måste jag minsann ändra adressen hos mig. Ja, se till att gå ut i solen och njut. Ha en riktigt härlig dag!

2011-03-23 @ 09:01:00
URL: http://byannelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0