Vardag

Det händer inte så mycket på vardagar :-) det kan jag tycka är lite skönt också, när allting bara går sin gilla lunk.
Just nu sitter jag och försöker lära mig ett gäng mineraler som vi skall lära oss att känna igen, på en stund ska jag ta tag i fysiken.

Min egen fysik fick sig en omgång igår :-) Jag var på spinning, det var ett tag sen... och vaddå, ta det lite lugnt vad är det?? Jaja det känns idag kan jag säga. Och det kommer säkerligen att kännas ännun mer ikväll när jag ska på combat men hoppa över combaten, nääää.... jag trodde ju att jag var tvungen gå på föräldramöte ikväll men jag hade tagit fel på vecka. Så denna vecka är det combat och nästa vecka är det föräldramöte, måste försöka trumma in det i huvet tillsammans med mineralerna.

Jag tänkte baka surdegsbröd idag också. Jag tror jag har en fin surdeg nu, klar att användas. Jag har faktiskt aldrig vågat prova på surdegsbröd förut det har verkat så krångligt, mata deg och hålla den levande osv. Men nu ska det bli av.
Blir det bra kommer receptet här senare.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Härligt att få trampa ur ordentligt.Det var himla skoj att du kunde komma på combaten igår. Hur känns kroppen idag?



Ha en jättehärlig fredag, hoppas att alla mineraler och silikater och allt vad du nu sa till mig har fastnat. =)

2011-04-01 @ 09:24:39
URL: http://byannelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0