Vädret

spelade mig ett spratt idag. Så soligt och fint på förmiddan, efter lunch började mulnen dra in så jag insåg ganska snart att min grop fick klara sig utan mig idag men jag klädde mig och stoppade min nya ljudbok i öronen och tänkte mig en långpromenad. Fy bubblans va kallt det blåste och när det började virvla snö i luften vände jag och gick hem. Jag var definitivt för lite klädd, att man aldrig lär sig...
Jag bakade lite i stället... Anisbrö och bohusländska brödkakor blev det, recepten kommer så småningom. Jag tänkte försöka fotografera med min urkassa gratiskamera, blir det bilder som det går att se vad de föreställer ska jag lägga till dem till recepten också.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Förstår att du vände, det var inga sköna vindar alls igår. Ha en toppentorsdag! =)

2011-03-24 @ 06:59:35
URL: http://byannelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0