Tandläkarbesök

är inte det bästa jag vet. Jag är inte rädd men ändå, en rotfyllning är inget man ser fram emot.
Nu till nåt trevligare, lite trevligare i alla fall. Solen skiner och man kan förledas att tro att det är skönt ute men det är det INTE. En bister nordanvind som ibland tar i så att det knakar i huset. Hoppas bara att björkarna är friska... Snöbjörnen är på väg på utflykt så jag måste nog ut och hindra den innan nästa stormryck kommer. Förutom det så har det här varit en rätt slapp dag. Jag har inte ens bakat fast dottern önskade russinbullar till frukostbröd. bet få bli nån annan dag. Ikväll är det combat med Annelie som instruktör. Det ska bli riktigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0