Bodybalance

Så himla skönt det var med bodybalance igår. Men jag kan inte förstå hur nån enda människa kan säga att det inte är jobbigt, det är skitjobbigt. Benen skakade så att hålla balansen var nästan omöjligt och maglåten var grym... 9 min lång. Men det känns som om jag behöver lite balance för att mjuka upp mina stela leder och muskler. Det är lite sent för mig att träna såpass sent, mellan 8 och 9, jag får svårt att komma till ro även efter ett lungt pass som bodybalance. Men när jag väl somnade sov jag som en klubbad oxe, jag hörde inte ens klockan när den ringde första gången. Men det var jätteskönt och nu känner jag mig behagligt utvilad.

Över till nåt annat... Jag har satt igång en surdeg, den är "färdig" nu och inställd i kylen i väntan på ett bak, tror det blir torsdag när jag inte har några lektioner eller föreläsningar. Det blir faktiskt första gången för mig, ska bli spännande. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0