HELG!

Så skönt det är med helg :). Jag har sett fram emot att få sova länge... ända till 8. Spinning och combat  har inte kännts så mycket som jag väntat men däremot så drullade jag mig igår när jag gick till bussen så ont har jag i alla fall...

Fläckvis ishalka med ett tunt lager nysnö på och en Boel i andra tankar... vad trur ni händer?? Japp mycket riktigt en riktig vurpa, rakt framför en ung kille som stod och rökte vid sin bil. Halkigt var det och ryggsäck hade jag på ryggen så jag tug mig inte upp så snabbt som jag velat. Fåfängan fick sig en rejäl törn där. Killen var jättegullig, kom och frågade hur det gick och hjälpte mig upp. Det gick bara bra sa jag och skyndade mig iväg till busshållplatsen. Men höften gjorde ont och knäet hade jag slagit i så byxan gått sönder. senare upptäckte jag att det blödde också. Snyft stackars mig. :) Ett drygt en cm stort skrapsår på knät.

Det var ett riktigt roligt övningspass på skolan och det var lättare än jag trott att idantifiera mineraler... i alla fall så länge man på ha papper med egenskaper att rådfråga.

Så ska det låta har totalt tappat charmen tycker jag så vi slog på ett par filmer istället Unstoppable följd av Tideland. Recention kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0