Hejsan svejsan!

Igår var jag på bodybalance igen och det känns så skönt att ha fått sträcka ut kroppen ordentligt. Det behövs verkligen när jag kommer hem efter ett pass känns kroppen nästan mörbultad men idag känns det skööönt :).

Lång dag på plugget idag, inte hemma förrän vid halv åtta. Tur det är en rolig övning på slutet så man håller sig vaken. Sen ska det hämtas kakor om inte gubben har gjort det. Lilltjejen ska sälja kakor och lillebrors kola till en klassresa de ska göra i slutet av nästa år.

Ja visst ja, surdegsbaket skulle jag rapportera om.... det gick inget vidare. Det jäste dåligt och smakade inte så mycket men jag ger inte upp, ska försöka igen till helgen.

Bye...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad gött att du tog dig till balancen. Jag kände mig bara trött och orkade inte göra något vettigt alls. Men ikväll blir det combat och eftersom det är Anna som kör kan jag bara vara med och ge järnet. Nice! =)



Jag slår en pling lite senare och kollar av kak-statusen. Mmmmm...

2011-04-05 @ 11:27:18
URL: http://byannelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0